Atgriešanas un atmaksas politika
Laipni lūdzam VEVORshop! Visi mūsu produkti ir ar 12 mēnešu garantija un tos var atgriezt bez maksas 30 dienas pēc piegādes apstiprinātiem iemesliem! Tāda pati garantija attiecas arī uz rezerves izstrādājumiem. Lūdzu, sazinieties ar mums, ja jums rodas problēmas!
Kā atgriezt un saņemt atmaksu/aizstāšanu?
- 1. solis: Lūdzu, sazinieties ar mūsu VEVORshop klientu apkalpošanas dienestu (Sazinieties ar mums) un norādiet iemeslu, kā arī nepieciešamos attēlus vai videoklipus, lai pārliecinātos par jūsu pasūtījuma problēmu.
- 2. solis: Mūsu klientu apkalpošanas komanda veiks izmeklēšanu un piedāvās risinājumu, pamatojoties uz mūsu noteikumiem.
- 3. solis: Tiklīdz abas puses panāks vienošanos, mūsu klientu apkalpošanas komanda sniegs atgriešanas informāciju.
(Note: Do not send your return to the sender's address on your package). - 4. solis: Produkta atgriešana (ja nepieciešams). Tiklīdz mūsu noliktava saņems atpakaļ sūtījumu, mūsu klientu apkalpošanas komanda apstrādās naudas atmaksu vai nomaiņu. Atmaksāto naudu saņemsiet 2-14 darba dienasatkarībā no kartes izdevēja.
1. Iemesli, kas atbalsta bezmaksas atgriešanu
Atgriešanās iemesls | Piezīme |
---|---|
DOA (Miris ierašanās brīdī) | Ja ir apstiprināts, ka tas ir bojāts, varat to tieši noraidīt. |
Nosūtīta nepareiza prece | Lūdzu, sniedziet skaidrus sūtījuma attēlus, SKU/PN numuru un visas sūtījuma etiķetes uz iepakojuma. |
Doesn't match the description | Lūdzu, pievienojiet dažus fotoattēlus, lai parādītu problēmu. |
Kvalitātes jautājumi | Lūdzu, pievienojiet attēlus vai videoklipus, lai pārbaudītu problēmu. |
Trūkstošās daļas | Lūdzu, pievienojiet attēlus vai videoklipus, lai pārbaudītu problēmu. |
Piezīme: Iepriekš minētajās situācijās, lūdzu, sazinieties ar mums, pievienojot nepieciešamos fotoattēlus vai videoklipus. Pēc pārbaudes mēs piedāvāsim piemērotu risinājumu.
2. Iemesli, kas neatbalsta bezmaksas atgriešanu
Atgriešanās iemesls | Piezīme |
---|---|
Ieradās pārāk vēlu | VEVORshop nepiedāvā bezmaksas atgriešanu, ja piegāde aizkavējas no mums neatkarīgu iemeslu dēļ. |
Nevēlos/nevajag/nepatīk | Pircējs sedz atgriešanas un atkārtotas glabāšanas maksu izmaksas. |
Neatbilst gaidītajam | Pircējs sedz atgriešanas un atkārtotas glabāšanas maksu izmaksas. |
Bez rokasgrāmatas vai nestandarta rokasgrāmatas | Sazinieties ar mums, lai saņemtu elektronisku vai video rokasgrāmatu. |
Lietotāja kļūda | Jebkuri bojājumi, kas radušies lietotāja nepareizas darbības dēļ, netiks segti. |
Piezīme: Iepriekš minētajās situācijās pircējs sedz atgriešanas un atkārtotas glabāšanas izmaksas.
3. Cik ilgā laikā var saņemt atmaksu?
Maksājuma metode | Atmaksas apstrādes laiks | Piezīme |
---|---|---|
Kredītkarte | 3-15 darba dienu laikā pēc atmaksas e-pasta saņemšanas. | Mēs neiekasēsim nekādu apstrādes maksu. |
PayPal | Līdz 48 stundām pēc atmaksas e-pasta saņemšanas | / |
Piezīme: Ja noteiktajā termiņā neesat saņēmis atmaksu, sazinieties ar mums vai savas kartes izdevēju.
Paziņojums
VEVORshop patur visas tiesības uz galīgo skaidrojumu par preču atgriešanas un atmaksas politiku. Ja jums ir kādi jautājumi, lūdzu, nekautrējieties un sazinieties ar mums.